مرکز فروش ظروف پت در تهران

مرکز فروش ظروف پت در تهران

مرکز فروش ظروف پت در تهران

مرکز فروش ظروف پت در تهران به صورت عمده، در شرکت های زیادی به فروش می رسد. که با تبلیغات زیاد توانسته اند، انواع ظروف پت را به صورت عمده به تهران و دیگر شهر های ایران عرضه و پخش کنند.

در این مقاله ما قصد داریم به موضوع مرکز فروش  ظروف پت در تهران  را در گذشته بررسی کنیم، پس با ما در این مقاله همراه شوید تا بیشتر در مورد ظروف  پت، مزایا و معایب و همچنین فروش ظروف پت در تهران  بپردازیم.

برای تولید و بسته بندی نوشیدنی هایی مانند آب معدنی، دوغ، نوشابه و…. که روزانه از فروشگاه ها خریداری می شوند از ظروف  پت استفاده می شود‌.امروزه در صنعت پلاستیک محصولات مختلفی عرضه و دسته بندی می شوند یکی از این نمونه های بسته بندی شده ظروف پت  هستند که به صورت ساده و فانتزی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.در نتیجه مرکز فروش ظروف پت در تهران به دلیل مزایای زیادی مورد استقبال و محبوبیت مردم قرار گرفته است.

تاریخچه ظروف پت

برای اولین بار ظروف پت در سال هزار و نهصد و چهل و یک میلادی تولید شد، از آن زمان تا الان از این  ظروف پت برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.همچین در ساخت فیلم های عکاسی، بطری های نوشیدنی و الیاف به کار می‌رود.و در ساخت الیاف پیوسته و نخ صنعتی  و منسوجات پوشاک کاربرد دارد.

کاربرد های فراوان پلاستیک در صنعت باعث شده است که مسئولان صنایع در بحث رونق و کسب و کار های فعال در زمینه پلاستیک اهمیت زیادی را به حوزه بدهد و برای بازیافت این نوع پلاستیک ها فروش و صادراتشان برنامه های ویژه ای دارند. در حال حاضر مراکز مختلفی از ارائه این محصولات در سراسر کشور وجود دارد که مرکز فروش ظروف  پت در تهران از مهم ترین آنها می باشد.

اهمیت ظروف پت

پلی اتیلن ترفتالات یا ظروف پت که با نماد (PET )نیز نشان داده می‌شود، اغلب در کشور ها برای تولید الیاف پلی استر، رزین بطری و رزین های پلی استر پلاستیکی به کار رفته اما خوب، این پلیمر ها در ایران بیشتر برای ساخت ظروف پلاستیکی و آشامیدنی توسط شرکت های عمده استفاده و به کار گرفته می‌شود.

این نوع بطری ها از مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر شکستگی ها، نفوذ گاز و دما، قیمت ارزان و وزن کم نسبت به بطری های شیشه ای  و فلزی تولید گسترده ای پیدا کردند. اما دارا بودن حجم زیاد این بطری ها به علاوه فضای زیادی که به هنگام حمل و نقل اشغال می‌کنند و تجزیه بسیار طولانی مدت آنها در طبیعت باعث شده این مسئله بازیافت در سال های اخیر توجه اکثریت را  به خود جلب کرده است. در نتیجه اهمیت این ظروف مرکز فروش ظروف پت در تهران اقدام به تهیه و ارائه انواعی از این محصولات کرده است.

مرکز فروش ظروف پت در تهران

مزایای خرید از مرکز فروش ظروف پت در تهران

در این قسمت به بعضی از مهم ترین مزایای خرید از مرکز فروش ظروف پت در تهران می پردازیم:

محصولات این مرکز  خواص فیزیکی و شیمیایی ویژه ای  دارند مانند:

این محصولات دارای استحکام مکانیکی بالا و استحکام اتصال می باشد.

ظروف پت مرکز تهران از شفافیت بالایی برخوردار هستند.

مستحکم بودن و مقاوم بودن از ویژگی های بارز این محصول است‌.

این ظروف یکنواختی کاملی دارند و موج روی بدنه ظروف پت وجود ندارد.

از ویژگی های بارز این محصول داشتن وزنی سبک است که بسیار کاربردی می باشد.

این محصول از نظر سمیت و نفوذ نا پذیری در برابر  co2  بی خطر است.

در بسته بندی ظروف  پت از چیدمانی صحیح استفاده شده است.

اکثر مواد پلاستیکی برای انسان و محیط زیست خطرناک هستند و سالها طول می کشد، تا یک قطعه پلاستیک تجزیه شود اما پلاستیک پت که از پلی اتیلن ترفتالات ساخته می شود، کاملا بی خطر است به همین دلیل است که برای بسته بندی مواد غذایی از ظروف  پت استفاده می شود.

چرا باید از ظروف پت استفاده کنیم؟

قوطی های نوشابه ای ، ظروف پلاستیکی و آب معدنی سپس پس از مصرف دور ریخته می‌شوند، این مواد برای بازیافت ابتدا باید از مواد دیگری مانند چوب، اهن و ….. جدا شوند و سپس با دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص بازیافت شوند ، و این مواد بازیافت شده به تعبیر دیگر پت واش نامیده می‌شوند. اما در ایران این صنعت بازیافت، یک صنعتی نوین و تازه تاسیس است، گرچه این صنعت به تازگی شکل گرفته است اما دلایلی از جمله برگشت اقتصادی شرکتهای زیادی به این صنعت روی آورده اند.

 از بزرگترين مشکلاتی که در صنعت  بازيافت وجود دارد می توان به  عدم فرهنگ سازی مناسب از طريق رسانه های عمومی برای مردم اشاره کرد. زيرا در همه زمينه های بازيافت، مردم نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، پس فرهنگ سازی در اولویت  باید قرار بگیرد. همچنین ضعف در مدیریت مقوله بازيافت از مشکلات ديگر اين برنامه مي باشد. با توجه به بازدیدهای  که از چندين ايستگاه جمع آوری، تفکیک و همچنين کارخانه های  بازيافت به عمل آمد، مشکلات هر مرحله به صورت دقیق و موشکافانه بررسی و راه حل های مناسب ارائه گردیده است.

فروشگاه و مراکز ظروف پت در تهران

مصرف ظروف پت در تهران بیش از ۸۰ الی ۹۰ درصد است که این مصرف زیاد به دلیل حجم زیاد تولید نوشیدنی ها و خوراکی ها و…. می باشد‌. بازارهای خرید و فروش ظروف پلاستیکی و نیز پریفرم آن ، روز به روز رونق یافته و با توجه به ارتباط صنایع مختلف تولیدی با بکارگیری ظروف های پلاستیکی در انواع مدل ها، و کاربرد ها می توان اهمیت ارائه ظروف  پت را در تنوع زیاد کاملاً الزامی عنوان کرد چرا که فعالیت بیشتر کارخانه های با این ظروف ها صورت می گیرد.

  با این همه برای تهیه ظروف پلاستیکی در بازار تهران به سبب فعالیت شرکت های ظروف پلاستیکی سازی، به مراتب قیمت فروش این گروه محصولات برای سفارشات تعداد بالا خیلی عادلانه و مناسب می باشد که می توانید مدل های پت، پلی اتیلن و پلی پروپیلن مورد نیاز خود را از طریق فعالین این بازار که در قالب مرکز تأمین معتبر فعالیت می کنند خریداری نمایید. برای خرید ظروف پت درجه یک و با قیمت ارزان باید به مراکز خرید این نمایندگی ها سری بزنید و از سایت های معتبر این محصولات اقدام به خرید کنید. توصیه می شود که حتما برای خرید این محصولات به مرکز فروش ظروف پت در تهران مراجعه نمایید.

قیمت محصولات مرکز فروش ظروف پت در تهران

پلاستیک و محصولات پلاستیکی امروزه در بازارهای جهانی محبوبیت و گسترش زیادی پیدا کرده اند و به راحتی می‌توان گفت که تمامی محصولات لبنی ، غذایی و شیمیایی که به بازار عرضه و به فروش می رسد، بسته بندی محصولات پلاستیکی هستند. در مرکز فروش ظروف پت در تهران به علت حجم بالا و ارائه مستقیم محصولات قیمت آن بسیار پایین تر از نقاط دیگر می باشد.

مرکز فروش ظروف پت در تهران

بازار جهانی ظروف پت

بازار جهانی بطری PET در سال 2020 به 13.1 میلیون تن رسیده است. با انتظار به جلو ، گروه IMARC انتظار دارد بازار در طی سالهای 2021 تا 2026 رشد متوسطی داشته باشد. با در نظر داشتن عدم اطمینان COVID-19 ، ما به طور مداوم تأثیر مستقیم و همچنین غیرمستقیم همه گیر را در صنایع مختلف استفاده نهایی ردیابی و ارزیابی می کنیم. این بینش ها به عنوان یکی از مشارکت کنندگان عمده در بازار در گزارش گنجانده شده است.

در مقایسه با بطری های PP ، HDPE و PVC ، بطری های PET با دوام تر ، شفاف ، سبک ، غیر واکنش پذیر ، مقرون به صرفه و از نظر حرارتی پایدار هستند. علاوه بر این ، آنها سازگار با محیط زیست هستند و می توانند بارها و بارها بازیافت شوند که هزینه ساخت آنها را بیشتر کاهش می دهد. بطری های PET که در درجه اول در بسته بندی آب آشامیدنی و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند ، به عنوان محلول بسته بندی سس سالاد ، پاک کننده های خانگی ، داروها ، شوینده های ظرفشویی و دهانشویه ها نیز مورد توجه قرار می گیرند.

ظروف پت به بخش های زیادی تقسیم می شوند که در اینجا بخشی از این تقسیم بندی ها را ارائه می دهیم:

تقسیم بندی  ظروف پت در مرکز تهران بر اساس ظرفیت:

تمام محصولات ارائه شده در مرکز فروش ظروف پت در تهران بر اساس ظرفیت به ظروف PET با ظرفیت بالا، متوسط ​​و کم تقسیم شده است.

در این قسمت از متن به بررسی  ظروف پت بر اساس ظرفیت آنها می پردازیم

 تقسیم بندی ظروف پت بر اساس توسط کانال توزیع:

 تجارت به کسب و کار خرده فروشی سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها فروشگاه های راحتی آنلاین سایر افراد بر اساس کانال توزیع ، بازار به دو بخش تجاری و خرده فروشی تبدیل شده است. بخش خرده فروشی بیشتر به سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها ، فروشگاه های راحتی ، آنلاین و سایر فروشگاه ها تقسیم می شود.

 تقسیم بندی ظروف پت  بر اساس رنگ:

 شفاف بر اساس رنگ ، بازار به بطری های PET شفاف و رنگی تقسیم شده است.

 تقسیم بندی ظروف پت توسط فناوری:

 قالب گیری ضربه ای کششی قالب تزریق قالب گیری ضربه اکستروژن قالب بندی حرارتی دیگر بازار بر اساس فناوری مورد استفاده قرار گرفته است:

 قالب گیری ضربه ای کششی ، قالب گیری تزریقی ، قالب گیری اکستروژن ، قالب گیری حرارتی و سایر موارد.

جدایی با استفاده نهایی:

آب بسته بندی شده نوشابه های گازدار بطری و شیشه های غذایی بطری ها و شیشه های غیر غذایی آب میوه و سایر بر اساس استفاده نهایی ، بسته بندی قطعه آب تسلط آشکاری در بازار دارد زیرا این بطری ها برای ذخیره آب ایمن ترند. علاوه بر این، به دلیل افزایش نگرانی های زیست محیطی ، شرکت های مختلف نوشیدنی با اتخاذ جدیدترین تکنیک های تولید بطری PET ، راه حل های بسته بندی خود را بهبود می بخشند. سایر بخشهای مصرف نهایی شامل نوشابه های گازدار (CSD) ، بطری ها و شیشه های غذا ، بطری ها و شیشه های غیر غذایی، آب میوه و…. است.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید