فروشگاه ظروف پت

فروشگاه ظروف پت

فروشگاه ظروف پت

ظروف پت را می توانید از فروشگاه ظروف پت خریداری کرد. از ظروف پت می توانید در موارد متفاوت استفاده کنید. اما اولین چیزی که باید بدانید این است که، ظروف پت چیست و فروشگاه ظروف پت معتبر چه ویژگی هایی دارد. در این مقاله به مباحث مختلفی از جمله معرفی ظروف پت، ویژگی های فروشگاه ظروف پت، مزایای استفاده از ظروف پت پرداخته ایم.

معرفی فروشگاه ظروف پت

قبل از آنکه به معرفی فروشگاه ظروف پت بپردازیم لازم است با ساخت این ظروف و مواد پت آشنا شوید.

شاید بار ها برای خرید ظروف پلاستیکی به فروشگاه های مختلف رفته باشید و اصطلاح ظروف پت به گوشتان خورده باشد، اما دقیق ندانید که این ظروف از چی ساخته شده اند و تفاوت آن ها با ظروف پلاستیکی در چیست؟ پت از پلی اتیلن ترفتالات (PET ، PETE، PETP) که یک ماده ترموپلاستیک متعلق به خانواده پلی استر است، ساخته شده است. مهمترین تفاوت و مزیت استفاده ظروف پت این است که کاملاً قابل بازیافت است.

تفاوت این ظروف با ظروف پلاستیکی این است که برخلاف پلاستیک های دیگر ، زنجیره های پلیمری برای استفاده های بعدی دوباره احیا می شوند. مواد اولیه پت به عنوان کد شناسایی با 1 شناسایی می شود. بسته به ضخامت این ظروف، می توانند بسیار سبک باشند. به عنوان یک مانع خوب در برابر گاز و رطوبت استفاده می شود. در برابر ضربه های سخت، مقاوم است. این ظروف به طور عادی شفاف و بی رنگ هستند.

برای اینکه بیشتر در مورد ظروف پت و تفاوت آن با ظروف پلاستیکی دیگر بدانید ابتدا باید کاربرد طروف پت را بشناسید. ظروف پت شامل برخی از پلاستیک هایی هستند که هنگام جستجوی برای راه حل نگهداری آب آشامیدنی، بیشتر مورد بحث قرار می گیرند. آن ها ایمن در نظر گرفته می شوند، برخلاف انواع دیگر پلاستیک ها با شماره “1” ، روی بطری های آب نشان داده می شود ، که به گزینه ای ایمن تبدیل می شده است.

این پلاستیک ها نوعی رزین پلیمری هستند که در کاربردهای متنوعی از جمله ظروف حاوی مواد غذایی و تولید الیاف مصنوعی، و در کاربردهای ترموفرمینگ مفید هستند. به علاوه در ظروف دارویی، بطری های نوشیدنی، ظروف غذا و نوشیدنی، فیبر مصنوعی، روغن، مواد شوینده، فیلم، فیبر، از پت ها استفاده می شود.

بطری های پت یک ماده مانع عالی است و به ویژه برای نوشابه استفاده می شود. پت ها در موارد، ظروف غذا و نوشیدنی، بسته به عملیات حرارتی آن، در مواد به رنگ های شفاف و نیمه بلوری (مات و سفید) موجود است. اما هنگامی که به عنوان یک فیلم نازک تولید می شود، پت اغلب با آلومینیوم پوشانده می شود. بازتابنده و مات می شود.

فروشگاه ظروف پت

ویژگی های فروشگاه ظروف پت

حال که با ظروف پت و تفاوت آن از دیگر ظروف پلاستیکی آشنا شدید. به سراغ ویژگی های فروشگاه ظروف پت می رویم. فروشگاه های مختلفی هستند که این ظروف را ارائه می دهند. اما جای سوال دارد که این فروشگاه ها معتبر هستند و ظروفی که ارائه می دهند آیا ظروف پت واقعی است؟ در اینجا چند ویژگی فروشگاه ظروف پت معتبر را برای شما آورده ایم.

  1. قیمت مناسب
  2. داشتن تنوع در ارائه ظروف پت
  3. موجودیت کامل از انواع ظروف مختلف پت
  4. تضمین جنس خریداری شده
  5. شناخته شدن فروشگاه در بین فروشندگان دیگر

وقتی از معتبر بودن فروشگاه ظروف پت مطمئن شده اید دیگر لازم نیست نگران این باشید که آیا ظروف واقعا ظروف پت هستند، زیرا فروشگاه های معتبر هیچگاه جنس تقلبی به بازار ارائه نمی دهند. اما با این حال در ادامه مشخصات فیزیکی ظروف پت را برای شما آورده ایم.

مشخصات فیزیکی ظروف پت

تعدادی زیادی از مزایای استفاده از ظروف پت وجود دارد. یکی از مهمترین خصوصیات استفاده از مواد پت شاید گرانروی ذاتی آن باشد، که آب را از محیط جذب می کند. این ویژگی این امکان را می دهد تا مواد با استفاده از یک دستگاه قالب گیری ساده پردازش، و بعد خشک شوند. در زیر به بعضی از خصوصیت های ظروف پت اشاره می کینم:

  • در مقایسه با پلاستیک های دیگر مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش دارد.
  • انعطاف پذیری این ظروف بلاست.
  • پت از ثبات بالاتری برخوردار است که ظروف آن را متنوع و مقاوم می کند.
  • ضریب اصطکاک کمی دارد که در موارد مختلفی که پلاستیک های دیگر در دسترس نیستند در کاربردهای مختلف مفید است.
  • ظروف پلاستیکی دیگر، مایع یا مواد غذایی ذخیره شده در آن نشت نمی کند، اما این ماده به یکی از مهمترین محصولات ذخیره مواد غذایی تبدیل شده است.

می توان گفت خصوصیات های فیزیکی این مواد برای تولیدکنندگانی که برای استفاده با محصولات غذایی یا استفاده مداوم به پلاستیک های که ایمن باشند نیاز دارند ، یک گزینه سودمند است.

فروشگاه ظروف پت

تنوع محصولات در فروشگاه ظروف پت

محصولات متنوعی از پت ساخته می شود. پت نوعی پلاستیک است و هر آنچه که به ذهن شما خطور کند از پلاستیک شاخته شده باشد می توان با پت ساخت اما فروشگاه ظروف پت فقط بعضی از محصولات پت را ارائه می دهد که در ادامه برایتان آورده ایم.

  • ظرف نگهداری غذا
  • بطری های آب آشامیدنی
  • بطری نوشیدنی های گاز دار
  • ظروف دارویی
  • قوطی های روغن گیاهی
  • ظروف قابل استفاده در مایکروویو
  • بطری و قوظی های مواد شوینده

همانطور که خواندید تنوع بسیاری در ظروف پت هست که به بعضی از این محصولات اشاره شد. در دادامه هم محصولات دیگری که از پت ساخته می شوند را برایتان آورده ایم.

استفاده های دیگر از پت

از پلاستیک پت تنها برای تولید ظروف پت استفاده نمی شود بلکه هم کاربردهای صنعتی و هم مصرفی دارد. متداول ترین کاربردهای ان ها در زیر آورده شده است:

  • به طور گسترده ای در بطری ها و دیگر ظروف پلاستیکی استفاده می شود. این شامل بطری های نوشابه ، کالاهای پخته شده ، بطری آب ، شیشه کره بادام زمینی و حتی بسته بندی مواد غذایی منجمد است.
  • برای نگهداری مواد آرایشی استفاده می شود. چون قالب گیری آن آسان است ، تولیدکنندگان می توانند اشکال بسیار متنوع و خاصی را برای انواع محصولات آرایشی خود ایجاد کنند.
  • به طور گسترده ای برای ذخیره مواد شیمیایی ، از جمله پاک کننده های خانگی استفاده می شود.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا تولیدکنندگان وقتی می توانند انواع دیگری از مواد را که به راحتی در دسترس هستند انتخاب کنند ، به پلاستیک پت روی آورده اند؟

پلاستیک های پت بادوام و مستحکم هستند. از بیشتر برنامه ها می توان بارها و بارها استفاده کرد بازیافت در این محصولات امکان پذیر است. همچنین ، شفاف است و آن را برای کاربردهای متنوع همه کاره می کند. می تواند بسته شود قالب در هر شکلی به آسانی ، مهر و موم شود. همچنین ، بعید است که خرد شود. علاوه بر این ، شاید مهمتر از همه ، این بادش که یک نوع پلاستیک ارزان قیمت است که در بسیاری از برنامه ها استفاده می شود.

آیا محصولاتی که فروشگاه ظروف پت ارائه می دهد قابل بازیافت است ؟

فروشگاه ظروف پت تمامی محصولاتی که از پت ساخته شده باشد را به بازار عرضه می کند. اولین بازیافت بطری پت در سال 1977 اتفاق افتاد. پت به عنوان ماده اصلی، در بیشتر بطری های پلاستیکی امروزه مورد استفاده قرار گرفته است، یکی از بحث های رایج در مورد این ظروف بازیافت آن است. تخمین زده می شود که متوسط ​​خانوار سالانه حدود 10 درصد بطری پلاستیکی حاوی پت تولید می شود.

هنگام بازیافت، از پت می توان به طرق مختلف برای کاربردهای مختلف، از جمله استفاده روی پارچه هایی مانند تی شرت و لباس زیر استفاده کرد. می تواند به عنوان فیبر در فرش های پایه پلی استر استفاده شود. همچنین به عنوان پرکننده الیاف برای کت های زمستانی و کیسه های خواب موثر است. در کاربردهای صنعتی، می تواند برای اتصال یا فیلم بسیار مثر باشد و در ایجاد محصولات اتومبیل از جمله جعبه فیوز و ضربه گیر مفید باشد.

فروشگاه ظروف پت

مزایای استفاده از محصولات فروشگاه ظروف پت

یکی از مزایای اصلی ظروف پت این است که برای بسته بندی و ذخیره سازی مواد غذایی اصلی ایده آل هستند، مانند:

  • پخت و پز
  • سالادها
  • محصولات نیمه تمام
  • سوشی
  • شیرینی پزی

طراحی جدید فروشگاه های ظروف پت

طراحی جدید محصولات به فروشگاه ظروف پت کمک می کند محصولات خود را از رقبا متمایز کنید. به طور مثال: بسته بندی پت برای مواد غذایی بسته بندی برتر با کیفیت اروپایی است. عموما در طراحی جدید بسته بندی پت شفاف تر است، محصول در داخل بسته بندی بهتر دیده می شود. بطری پت در طراحی جدید دارای دنده کمتری است. برای محافظت در برابر دستکاری می توان از یک مهر و موم استفاده کرد.

ویژگی های منحصر به فرد فروشگاه ظروف پت

محصولاتی که در فروشگاه ظروف پت ارائه می شود دارای ویژگی های منخصر به فردی نسبت به محصولات دیگر است که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره شده است.

  • انعطاف پذیری بسیار بالا.
  • مقاومت در برابر سرما تا -60 درجه سانتیگراد.
  • همچنین ظروف در حین حمل و نقل شکسته یا باز نمی شوند، در زمستان ترک نمی خورند و در برابر یخ زدگی عمیق مقاومت می کنند.
  • مقاومت در برابر محیط های تهاجمی. ظروف توسط چربی ها، روغن ها، سس ها و اسیدها از بین نمی روند.
  • سد اکسیژن. ماندگاری طولانی محصولات تا 7 روز را فراهم کنید.
این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید