تولید و پخش قوطی کرم

تولید و پخش قوطی کرم

پخش قوطی کرم در ایران

در تولید و پخش قوطی کرم به پروسه تولید آن اهمیت ویژه ای داده می شود زیرا بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی بخشی از مارک کالا است و  مواد، شکل، رنگ و دوام بسته بندی در هنگام بازاریابی محصول نقش زیادی دارد. با هر محصول آرایشی بهداشتی، بسته بندی محصول یکی از مهمترین عوامل موثر در افزایش فروش است. برای اینکه این محصولات گران قیمت عمر طولانی داشته و بهترین عملکرد را داشته باشند، بسته بندی صحیح آنها  حائز اهمیت است. شرکت های تولیدی قوطی کرم و پخش قوطی کرم ظروف نوآورانه ای را ایجاد کرده اند که باعث کارآیی، شیک و به صرفه بودن آنها می شود.

تولید و پخش قوطی کرم

بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی برای انواع مختلف لوازم آرایشی موجود است و آنها در هر شکل و اندازه های متنوع وجود دارند. هرکسی که به این نوع بسته بندی علاقه مند باشد باید آنها بر اساس ماده ای که در ظرف قرار می دهد انتخاب کند. متداول ترین انواع بسته بندی  که استفاده می شود، در زیر ذکر شده است.

از قوطی ها معمولاً برای کرم صورت، لوسیون، پودرها و سایر مواد آرایشی استفاده می شود. اندازه این نوع از 20 میلی متر تا 60 میلی متر است و می تواند از 25 میلی لیتر (یا کمتر) تا 250 میلی لیتر باشد. اشکال  این ظروف میتواند بیضی، مربع و گرد باشد و مواد مورد استفاده این قوطی ها اغلب شیشه، اکریلیک، شیشه اکریلیک، پلی اتیلن ترفتالات و بسیاری موارد دیگر است. این موارد به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرند که سبک و مقرون به صرفه بوده و به راحتی با مواد آرایشی مایع و خشک پر می شوند.

تولید و پخش قوطی کرم

از لوله ها به طور معمول برای کرم های دور چشم، لوسیون ها، کرم های صورت و همچنین پایه ها یا ژل ها استفاده می شود. آنها معمولاً از پلی اتیلن با چگالی کم یا پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند و دارای اشکال مختلف و متنوع هستند که می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ظروف پمپی نیز معمول هستند زیرا این ظروف  به کاربر اجازه می دهد تا آنجا که نیاز دارد با دقت محصول را بیرون بکشد.

ظروف اکریلیک متداول ترین نوع بسته بندی لوازم آرایشی هستند زیرا با دوام و مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل سفارشی سازی هستند زیرا مقدار زیادی ظروف اکریلیک را می توان در عرض چند روز تولید کرد و بسته به ماده آرایشی که باید بسته بندی شود، این نوع ظرف را می توان به صورت بطری، شیشه، لوله یا پالت تهیه کرد. اگرچه ظروف اکریلیک معمولاً شفاف هستند، اما می توانند رنگی و مات نیز تولید شوند. این ظروف از نظر ظاهری به شیشه شباهت دارند اما با این وجود  آنقدرها مستعد شکستن نیستند و بسیار سبک ترند.

تولید و پخش قوطی کرم

ظروف دارو بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این نوع مواد معمولاً برای محصولاتی مانند لوسیون، پالت های سایه چشم ، ظروف صابون و انواع دیگر لوازم آرایشی استفاده می شود. این مواد بسیار نرمتر از پلاستیک اکریلیک است و از دوام بالایی برخوردار نیست. با این وجود ظروف پلاستیکی PP بسیار مقرون به صرفه بوده و می توانند در مدت زمان کمتری به تولید انبوه برسند. بسته به متویات و محصولی که استفاده می شود، این ظروف می توانند هوا بسته یا قابل تعویض باشند. ظروف پلاستیکی PP به صورت بطری، شیشه، لوله یا پالت تولید می شود.

خرید آسان از مرکز پخش پخش قوطی کرم

ظروف پلاستیکی PP و ظروف پلاستیکی اکریلیک را می توان با یک صفحه آلومینیومی پوشاند و آن را به کل ظرف یا فقط بخشی از بسته بندی متصل کرد. ورق های آلومینیوم بسیار نازک هستند و جلوه ای فلزی ظریف  به ظروف می بخشند. ورق را می توان تقریباً با هر رنگی رنگ آمیزی کرد و با استفاده از چسب مناسب چسباند. آلومینیوم معمولاً برای درب شیشه، یقه های اسپری انگشت یا برای پوشش استفاده می شود.

محصولات گران قیمت معمولاً در بطری های شیشه ای دیده می شوند. از این نوع بسته بندی لوازم آرایشی- بهداشتی برای محصولاتی مانند عطر، فونداسیون، کرم زیبایی و سایر موارد استفاده می شود. می توان آنها را با یک درب پلاستیک یا پوشش پلاستیکی یا یک ساخته شده از پلاستیک اکریلیک نصب کرد.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید