پخش عمده پت دارویی

پخش عمده پت دارویی

پخش عمده پت دارویی

ظروف پت دارویی به صورت عمده با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت را می توانید از طریق سایت اینترنتی ظروف پت خریداری کنید، توجه کنید این نوع ظروف پت در رنگ بندی قهوه ای و شفاف مناسب برای بسته بندی دارو در حجم های مختلف با مواد پت تولید می شود.

سایت ظروف پت متعلق به پخش ظروف دارویی حاج محمدی از معتبرترین و بزرگترین سایت های اینترنتی است که با پخش عمده پت دارویی در مرغوب ترین کیفیت محصولات خود را به بازار عرضه کرده است.

از آنجا که تولید مواد بسته بندی پلاستیکی یکبار مصرف به سرعت در حال افزایش است، تولید مواد زاید حاصل به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین مسائل زیست محیطی در جهان است. این مواد پلاستیکی بسیار پایدار بوده و دارای خواص مواد عالی هستند که می تواند به آنها اجازه دهد تا فراتر از یکبار مصرف مورد استفاده قرار گیرند.

پخش عمده پت دارویی

کدام ماده برای بسته بندی پلاستیکی شما مناسب است؟

ظروف پت، پلی اتیلن ترفتالات (PET) از اولین انواع پلاستیک های پس از مصرف بوده که در مقادیر قابل توجهی بازیافت می شوند.

PET  که بعضي اوقات (PETE) ناميده مي شود رزين ترجيحي براي بسته بندي دارو به دليل خاصيت مانع گازي قوي آن است.

پت هرگز کار بر روی راه حل های جدید بسته بندی با پلاستیک های جدید را متوقف نمی کند. حتی اگر PET استاندارد عمدتا برای بطری ها و ظروف استفاده می شود، تعداد بیشتری از برنامه های کاربردی دیگر با مواد خاص مانند Pharmacopoeia PET برای برنامه های دارویی، استفاده از PCR (Post Consumer Recycle PET) یا BioPET برای انتخاب پایدارتر مواد وجود دارد.

محافظت خوب

پیش شرط پلاستیک البته حفاظت مناسب از محصول در مدت ماندگاری آن است. علاوه بر این، مقاومت شیمیایی و سازگاری محصول با مواد نیز بسیار مهم است. در PET Power، تمام مواد دارای گواهینامه Food Grade ( سیلیکون فودگرید نوعی سیلیکون غیر سمی است که عاری از هر گونه ماده شیمیایی مضر بوده که می تواند برای استفاده در صنایع غذایی کاملا بی خطر باشد.) هستند.

پخش عمده پت دارویی

پت

PET مخفف پلی اتیلن ترفتالات است. این پلاستیک در PET Power به صورت گرانول دریافت می شود. مزایای PET برای مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و صنعت فرآوری چیست؟

  • واضح و شفاف است.
  • براق است.
  • نشکن است.
  • خواص مانع خوبی دارد.
  • یک کیفیت پایدار را حتی با استفاده های بعدی فراهم می کند .
  • 100٪ قابل بازیافت است.
  • به راحتی می توان آن را در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید کرد.
  • بسیاری از اشکال انتهایی به دلیل کشش بالا امکان پذیر است.

مواد افزودنی مانع

افزودنی های سد کننده مایعات یا گازهایی هستند که می توانند بدون تأثیر بر محتوا به محصول اضافه شوند.

سد گاز

همه پلاستیک ها دارای درجه خاصی از نفوذ پذیری گاز هستند. افزودنی با اثر سد اکسیژن را می توان به محصولاتی که به اثرات اکسیژن حساس هستند اضافه کرد. با این کار ماندگاری محصول افزایش می یابد.

احتمال دیگر سد بخار آب است. سد بخار آب را می توان با استفاده از یک پوشش در داخل (به عنوان مثال یک پوشش  (SiOx) افزایش داد. همچنین با مواد افزودنی نانو در حال پیشرفت هستند.

پخش عمده پت دارویی

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

سومین امکان تهیه بطری یا ظرف PET با محافظت اضافی در برابر اشعه ماورا بنفش است. انواع مختلفی وجود دارد که طول موج های مختلف را در محدوده UV می گیرد. به عنوان مثال محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش به گیاهان و ادویه جات اضافه می شود تا از رنگ محصول محافظت کند.

PET ماده ای با خواص مانع خوب برای بسیاری از محصولات دارویی، غذایی، بهداشتی و مراقبت های شخصی است. در بیشتر موارد در طول مدت ماندگاری مورد نیاز از محافظت کافی برخوردار است و تعدادی از محصولات به محافظت اضافی در برابر نور UV یا اکسیژن نیاز دارند.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید